Як мінімум раз на тиждень по новинах розповідають про кладовища автомобілів різних типів. Причини їх виникнення - помилки прорахунку цінової аудиторії, гірше конкурентів або дорожнеча. А що відбувається з найдешевшими моделями?
Качественные Запчасти для прицепа вы можете заказать на сайте в любое удобное для вас время.
Чи можна довіряти найдешевшим автомашинам
Однозначної відповіді позитивно або негативно немає. Недорогі машини добре купувати початківцям водіям . У них зазвичай відсутні відволікаючі примочки начебто аудіосистеми або наворочених навігаторів. Плюс для молодих сімей - це мінімізація навантаження на сімейний бюджет, часто обтяжений іпотечної позикою і комунальними послугами.
Але з іншого боку дешевизна машини серйозний фактор ризику. Перша небезпека - спроба приховати результати ДТП, відсутність необхідного комфорту або безпеки. Дешеві машини стають героїнями передач на кшталт Петрівка, 38 або Чергова частина, а поліція ігнорує заяви про викрадення. Аналогічні проблеми виникають і з обов'язковими полісами - розраховувати на покриття страховкою видатків на ремонт дорогого противника не доводиться. Та й чи буде вона підлягатиме відновленню - теж цікаве питання.
Сумна історія Tata Nano Індійська компанія Tata славиться своїми мікроавтобусами та малотоннажними вантажівками. Їх збирають не тільки на батьківщині, але і за кордоном методом великовузлового складання, що поставляються від материнської компанії. Майже кожна модель сит недорого і знаходить свого споживача. Але міському автомобілю Tata Nano продовжити славну історію не довелось.
Недорога ціна досягалася деякими революційними нововведеннями. Машина втратила багажника і заднього скла. Замість звичного хоча б чотирициліндрового місце під капотом зайняв всього двоциліндровий з низьким ККД. Незрозуміло, як його відважність привести до екостандарти Євро-4.
І водії проголосували проти. План мільйонного продажу впав. Автомобіль без кондиціонера, з трьома кріпленнями на кожне колесо і сардини салоном виявилося нікому не потрібно. У 2018 році модель за 4 штуки баксів пішла в історію, ставши об'єктом вторинного ринку.
Chevrolet Sonic
В середньому така модель коштує 17 тисяч доларів. Але досить свіжу машину можна придбати з мінімальними пошкодженнями за 4-4,5 тисячі доларів. За таку ціну щасливчик отримує цілком комфортний автомобіль з шестиступінчастою коробкою передач і 1,8-літровим мотором з двома розподільними валами, забезпечуючи високу ступінь згорання палива. На вибір споживачу надаються два типи кузова: седан для габаритних перевезень і хетчбек з позашляховими функціями. У 2020 році випуск цієї лінійки триває.
Toyota Scion IQ
Ще один компактний міський автомобіль. Крайня машина з цим позначенням покинула завод в 2015 році. Абревіатуру IQ можна трактувати по-різному - і інноваційні кубики, якісний інтелект і інші. Водій міг вибирати ручну або автоматичну коробку передач. Але двигун був лише один об'ємом 1,3 літра. Машини різних років стабільно отримували 4 зірки на тестах безпеки в США і Європі.